Cara Delevingne: she's amazing ♥

    weheartit / Kollage gjort av mig

Hade jag varit kille eller bi skulle fotomodellen, skådespelerskan och sångerskan Cara Delevingne varit min crush. Helt klart! Utan tvekan. Vilken kvinna. Kolla bara hennes blick och stil. Favoritbilden är den längst ner till höger. She's amazing! ♥

Btw, senare kommer ett inlägg upp om hur morgonens gympass gick. Kika in då vettja! Nu blir det att plugga från 16:00-20:00. Tillsammans med en stor nötpåse ska jag klara det! Ta hand om er tills dess! Stor kram från mig!

Kommentarer
♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

Hon är så fin :)

2015-02-20 | 17:12:47
Bloggadress: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note