Svetten rann åt alla håll och kanter.

God morgon alla söta! :)

Hur är läget med er? Hoppas att allting är finfint. Själv står det bra till... är dock lite småtrött eftersom jag vaknade typ nyss. Det kallas nyvaken. 


En selfiestick är ett väldigt användbart verktyg för en Instagramare och bloggare som mig. ;) Love it! 


Tänkte dra för er att jag körde ett riktigt svettigt ben/mage pass i går. Svetten rann åt alla håll och kanter. Det är precis så jag vill att mina träningspass ska vara! Kändes helt jävla underbart! :D Var extremt taggad med mitt "nya" schema och det märktes i min prestation. Känns att jag är tillbaka på banan igen! BOOM ☀ #nevergiveup 

Btw, har man köttat på ordentligt om ens muskler skakar när man böjer sig ner för att knyta sina skor? Jorå, det tycker jag allt att man har! Bra kämpat Veronica! *Klappar mig själv på axeln*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note