Känner mig nästan som en Borås-kändis.



Jag blev ju intervjuad av Borås Tidning i torsdags under Sommartorsdagarna då Elin Ruth hade konsert. Kände därför att jag var tvungen att köpa en tidning, det är alltid kul att spara på sådant här. :) Btw, eftersom det inte är det lättaste att se vad det står i kolumnen så kan jag dra det för er.

Artisten
"Inte riktigt min stil på musiken kanske. Men hon sjunger helt otroligt bra."

Bäst i kväll
Jag kan faktiskt inte komma på något speciellt.

Sämst i kväll
Vädret.

Stämningen
Helt okej.

Vädret
Skulle ha varit mer sol.

Drömbokning
Ed Sheeran.

Haha, känner mig nästan som en Borås-kändis, med tanke på att det nu är andra gången jag blir intervjuad av Borås Tidning... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note