Just nu är jag otroligt pepp på livet!

God kväll sötnosar! ♥

Shit, vad sjukt jobbig Tabatan var i morse. Det var galet länge sedan jag körde det passet och hade därför glömt hur jobbigt det var. Efter ett tag blev jag illmående, då fick jag ta det lite lugnt och sedan kötta på igen! Fick höra av instruktören efteråt: Bra jobbat och vilken kämpe du är! Sådant är alltid lika uppskattat att höra! Jag har hat-kärlek till detta pass. Hat just för att det är så äckligt jobbigt och kärlek till att det känns helt fantastiskt när det är över!

Då jag kom hem la jag mig på sängen helt jävla utmattad. Jag hade lätt kunna ligga där framåt kvällen. Men vädret var helt underbart så kände mig tvungen att dra ut till Kypesjön. Först var jag där själv, men sedan dök en kompis upp så småningom (utan att jag visste). Riktigt roligt, särskilt när vi inte har setts på evigheter. Hon var med sin pojkvän och jag anslöt till dem. Fantastiskt härliga människor! Hade såå kul! :D Vilken lördag! Jag älskar spontanitet!!

Kypesjön är en riktigt fin sjö här i Borås. Helt klart mitt favoritställe, haha... känner dock inte till så många sjöar, men ändå... ;)

 
Ni kan ju gissa vad det är för sjö? Först till kvarn!

Btw, kom hem för en stund sedan och då satte jag mig en stund med plugg. I morgon tar vi nya tag! Ny dag, nya möjligheter! Just nu är jag otroligt pepp på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note