Jag tycker om att klappa annanas.

 
Som ni alla säkert redan vet så är det här egentligen ingen häst, utan en frukt. Närmare bestämt en annanas. Och ja, jag tycker om att klappa annanas. Bara så att ni vet. Här var jag i alla fall ute vid mina och brorsans kompisars land. Jag älskar att andas lantliv. Det känns så harmoniskt och fritt.

 
Körde en photoshoot i mitt rum när jag bodde hemma och det ringde ju så klart mitt i allt. Vet dock inte riktigt om jag pratar i telefon JUST på bilden, kan hända att jag bara tyckte att det var en bra rekvisita. Who knows?

 
 Under en fotopromenad träffade jag på denna lilla söta tofs-vovve. Hihi, hon/han bär ingen tofs men det ser i alla fall ut som en liten tofsig vovve.


Like a brigde over troubled water. Denna bild är tagen längs Säveån i Lerum. Så sjukt fint!
 
Kände att det var på tiden att jag slängde in ett random-inlägg. Tycker själv att det är kul! Då det kan vara klurigt ibland att veta hur man ska dela med sig av vissa bilder. Allting passar inte in. Då är ett sådant här inlägg suveränt! Hoppas att även ni gillar denna typ av inlägg. Let me know!

Kommentarer
Anonym säger:

Fina bilder du delat

Svar: Tackar så mycket!
Var dig själv, för alla andra finns redan

2015-09-01 | 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note