Jag är spontan, så allting kan liksom hända!

Tjenixen på er mina goingar!

Mycket har hänt det senaste... bara bra saker! Sov över hos min familj från fredag till onsdag. Där har jag hittat på massa saker. Det var egentligen tänkt att det endast skulle bli en eller två nätter. Men ni vet ju att jag är spontan, så allting kan liksom hända! 

I morse såg det ut så här: 

Bild från min Instagram @verreperre 

Det finns ju typ ingenting bättre än att ligga och dra sig i sängen... När du vet att du inte har någonting planerat förrän framåt kvällen. 

Nu känner jag dock för att cykla till Kypesjön. Tar med mig plugg och ska njuta av solen. Kanske även blir bad. :) Who knows? 

Ha en grym torsdag!

Ps. Senare kommer en video upp där jag sjunger tillsammans med en kändis! ;) Stay tuned vettja!

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST säger:

Älskar också att ligga och dra mig i sängen :D

2015-08-13 | 18:31:17
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note