Dagen bjöd på sol, bad och musik!

Tidigare denna torsdag cyklade jag iväg till Kypesjön. Där var jag produktiv samtidigt som dagen bjöd på sol, bad och musik! Fast det var dock svinkallt i vattnet, så kom upp ungefär lika snabbt som jag kom i. Brrr alltså!! 
 
Så här kan min vistelse på Kypesjön sammanfattas: 

 
Ja ni, förstår säkert själva hur fantastiskt jag hade det trots att jag var tvungen att vara produktiv...
 
Just nu: Har käkat lite, snart blir det en gofika på stan med Vjollca. :) Länge sedan vi sågs nu! Ska bli kul! 

Kommentarer
Ida - foto & häst säger:

Ser härligt ut!! :D

2015-08-14 | 20:59:21
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note