AIN'T NO WIFEY.


Denna selfie togs när jag var på körhelg med Living Gospel.


En bild från gymnasiet då jag gick en fotokurs och i slutet av kursen fick vi vistas i en fotostudio. Vi fick både sitta/stå framför kameran men även fotografera. Det var riktigt roligt! Fick dessutom MVG i denna kurs.:D Hur glad blir man inte då?
 
 

AIN'T NO WIFEY. Snyggaste mössan jag bar i vintras! Helt klart.
 

Här var jag redo för Halloweenfest. Bunny bunny!
 

Hade gött kompishäng här hemma. Lite förfest vart det innan utgång. 

Kommentarer
miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus säger:

så snyggt med rosa! :D

2015-08-01 | 12:52:48
Bloggadress: http://miche.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note