Åååh, vad jag ÄLSKAR sommaren! ♥


Körde ett grymt Tabata pass även denna lördagsmorgon! Var på gymmet innan klockan nio. I dag gick det mycket bättre, orkade mer än förra gången. I am a fighter! #nevergiveup 

Efter Tabatan kom jag hem och slappade en sväng på sängen. Sedan cyklade jag till Kypesjön för tentaplugg, sol och träffade även ett par kompisar spontant. Hade precis kommit till rätta, bytt om till bikini, lagt ut min handduk och placerat min väska som huvudkudde så dyker dessa fantastiska människor upp! Vi spelade kort och tjötade en del. Awsome! Men tro det eller ej. Jag fick faktiskt pluggat i 40 minuter sammanlagt. Go me! :D


Väl hemkommen njöt jag ytterligare av detta fantastiskt underbara väder tillsammans med musik!! Åååh, vad jag ÄLSKAR sommaren! ♥

Vad har ni hittat på denna lördag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note