Träning är min livsstil.



Jag trodde aldrig att jag skulle bli en gymbrud. Har aldrig varit särskilt intresserad av träning, kände mig i de allra flesta fall tvungen. Körde simning ett tag, men insåg tids nog att det inte gav mig den träning jag behövde. Det var i detta skede som jag skaffade ett gymkort! Vilket jag inte ångrar en sekund. För jag mår bättre, känner mig piggare och orkar mera. Dessutom sätter jag upp mål som jag kämpar för! Jag har en annan livsstil tack vare min träning och kämparglöd att aldrig ge upp. 💪 Jag tycker att träning är roligt!

Kommentarer
Cecilia RockBabe Kärvegård säger:

Jag är så imponerad av dig och det är så kul att läsa om din träning.
Jag har själv alltid identifierat mig som en oaktiv person som hatar träning och jag har slutat träna fler gånger än jag har börjat genom åren. Men nu har jag äntligen bestämt mig på riktigt. Och jag har börjat med att ändra hur jag ser på mig själv och vad jag säger om mig själv. Så nu säger jag till mig själv att jag är en aktiv person som tycker om att ta hand om min kropp och i slutet på månaden ska jag köpa ett gymkort och börja träna. Och jag lovar dig att jag kommer om ett par veckor längta efter att köpa det där gymkortet för då har jag med min inre dialog ändrat min syn på mig själv. Jag vill vara fit, pigg och frisk och det kommer träningen att ge mig. Så jag förbereder min träningsstart med att mentalt ändra min självbild så att jag är riktigt peppad att sätta igång att träna. :)

You Rock!!!

2015-04-05 | 22:04:08
Bloggadress: http://klokegard.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note