Slänga färg på människor kan inte bli annat än bra.

Weheartit / Kollage gjort av mig 

Bild 1. Denna frestelse med massa frukt hade jag inte tackat nej till. Får bli i helgen! Ska förmodligen ha picknick med en vän om det blir fint väder. :) 

Bild 2. Dessa fake tatueringar har synts hos många bloggare. Tycker att dem är döds läckra och kommer nog skaffa mig någon så småningom. 

Bild 3. Jag längtar sjukt mycket tills jag ska springa Color Me Rad!!! Det kommer att bli fantastiskt kuul! Slänga färg på människor kan inte bli annat än bra.

Bild 4. Tycker att det är helt galet snyggt att sätta en skjorta runt midjan. Det blir som en fräck detalj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note