Mina spellistor på Spotify blir fattigare och fattigare...

   Jag borde nog rensa bland mina spellistor, eller vad tror ni? Haha

Hallojsan på er!

I need help! Jag tycker att mina spellistor på Spotify blir fattigare och fattigare... känns som att jag lyssnar på samma låtar om och om igen.
Vilket jag också gör! Går inte att undgå att hitta tillbaka till sina favoriter. Håller ni med mig? Därför behöver jag nu er hjälp. Bomba mig med massa låtar i kommentarsfältet som ni tycker är bra! Kommer att länka ett x antal i detta inlägg inom obestämd tid. Du har ingenting att förlora! GO GO ;D ♥

Btw, i kväll blir det faktiskt bara att ta det lugnt och fixa ytterligare ett inlägg. Har nämligen åkt på en liten förkylning (det började med halsont) så ska se till att åtehämta mig till i morgon då det blir födelsedagsfest för min vän Jasse. Det vill jag inte missa!

Ha en fortsatt fin fredag, hörruni!
Stor kram

Kommentarer
♫♪ sandra säger:

vet inte vad du gillar men min blogg är ju fylld av musik i olika stilar :)

2015-04-24 | 21:28:53
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note