Målet är att slutligen någon säger till mig...



Jag kommer alltid vilja inspirera folk! På ett eller annat sätt. Målet är att slutligen någon säger till mig "På grund av dig gav jag inte upp". Jag är på god väg.

 
Denna kommentar fick jag av en väldigt inspirerande person vid namn Cecilia (RockBabe). Hon är bloggare och föreläsare. I hennes blogg får man ta del av en positiv atmosfär. Jag personligen tycker att det är härliga tips! Saker man kan tänka på för att få ett positivt liv. Oavsett hur glad och positiv man är som person, behöver alla någon gång den där extra sparken i baken.

Cecilia, du ska veta att jag blev hur glad som helst när jag fick din superfina kommentar!! Det gör mig så glad att du är imponerad av mig och att du tycker att det är kul att följa min träning. Desto mer jag läste - ett större leende spreds på mina läppar... Att du har bestämt dig på riktigt att börja träna och vill vara fit, pigg och frisk och vet att träningen kommer att ge dig det. Kan inte göra mig gladare! Ett STORT lycka till med DIN träning! YOU ROCK!!

Det är i sådana här ögonblick som gör att jag inser varför jag bloggar. Just för att skriva om det jag vill och där igenom kunna inspirera människor. Det är verkligen guld värt! ♥

Kommentarer
Stina säger:

gud vad kul för dig!!
Sv; ja det ska jag absolut göra!
Hoppas du får en superbra lördag :)

2015-04-11 | 18:19:59
Bloggadress: http://ztinas.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note