En mumsig Chai Latte och kanelbulle fick "saftas i munnen!"

Det har varit en otroligt händelserik och rolig lördag! Sitter här typ helt död... Haha. Strax efter elva drog jag och en klasskompis ner till Götet för att gå på museum som är obligatoriskt inom vår utbildning. Vi besökte Världskultur - och Konstmuseet. Det mest givande var Världskulturmuseet, eftersom det fanns en utställning vid namn "Jordlingar" som var anpassad för barn.

Fast jag fastnade dock för denna som fanns på Konstmuseet. Jag älskar ju foto och denna tyckte jag var riktigt snygg!



Efter våra museumbesök kollade vi på skor. Jag behövde verkligen köpa ett par nya!...


... Dessa snyggingar fick följa med Veronica hem! Matriell lycka!! Gaah. ♥ Vet redan en perfekt outfit!



Det blev en gofika på Espresso House innan hemgång. En mumsig Chai Latte och kanelbulle fick "saftas i munnen!"

Hur har ni haft det i dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note