En måndagskväll med frisk luft och träning.

I dag har jag varit på min VFU (verksamhetsförlagd utbildning). Det var blandade känslor efter att jag slutat. Tankar uppstod kring själva yrket som förskollärare. Kan berätta för er vad som har kommit ikapp mig när mer tid finns. Tänker att jag ska sova tidigare än i går. Så att jag orkar gå upp när alarmet ringer tidigt! 


Just nu: sitter jag ute på balkongen efter en riktigt go POWER WALK och lite JOGGING! Det känns hur bra som helst att ha slutat denna måndagskväll med frisk luft och träning. Fick dessutom skåda en fin solnedgång. ♡ Kommer att sova väldigt gott i natt. :D 

Vad har ni haft för er i dag? ♡ Btw, jag tycker verkligen om er! Hoppas att ni vet om det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note