Kändes väldigt effektivt, helt slutkörd och musklerna skakade.

Här kommer ett par grymma tränings qoutes:
Take a look in the mirror Motivation #4
weheartit


Bildkälla

Jag har gymmat på Nordic Wellness sedan den 26 februari detta året och trivs riktigt bra! Trevlig personal och finns även stort utbud av gymredskap och även bokningspass.
Den enda nackdelen är att det endast finns ett ställe med hantlar. Osis om det är någon som använder den vikt jag vill ha (vilket har hänt en gång). Då fick jag rubba min rutin - köra något annat så länge. Det verkar dessutom ha tagit bort ett extra roligt pass - SH'BAM. Nu har jag ju ingenting annat att jämföra med. Så det här blir mina åsikter rent konkret från det jag själv har sett och upplevt hos Nordic Wellness.

Gårdagen bjöd på ett nytt pass, Crosscage i 45 minuter. Jag trodde att jag skulle dö, haha! Så jävla jobbigt och svettigt... Men kändes väldigt effektivt för jag var verkligen helt slutkörd efteråt och musklerna skakade.

Träningsupplägget från Nordic Wellness hemsida:
"Ett stationsbaserat pass i liten grupp som ökar din styrka, explosivitet och smidighet. Ett häftigt allroundpass med olika funktionella övningar för dig som vill träna hela kroppen. Passet är intervallbaserat och varierar från gång till gång för att utmana dig maximalt och utförs på crosscage-yta som finns i gymmet. Passar både nybörjare och vana deltagare."

Trots att jag trodde att jag såg ljuset i tunneln under passet. Ett väldigt dramatiskt uttalande... tänker jag faktiskt boka just detta passet igen. Vill utmana mig själv! Träning ska vara jobbigt.

Btw, nästa gång jag kör det här passet kan jag försöka tänka på att fotografera wihiteboardtavlan där instruktören skrivit upp ett par övningar som vi utförde. Next time om jag inte glömmer av det!

Har ni kört Crosscage någon gång?? I så fall vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note