En intensiv fredag - mycket händelser i farten!

Gårdagen bjöd på gruppredovisning. Den gick riktigt bra! Sedan var det dags att göra två omtentor, Lekteorier och Matematik. Den första tentan tyckte jag gick allra bäst! Men den andra gick helt okej. Nu får man avakta och se. Hoppas hoppas! Håller både mina tummar och tår för att jag lyckas!!

Efter tentaskrivningar var det läge att kika på Klädbytardagen! Haha, jag hittade faktiskt sju plagg (vilket var max). Det kommer komma upp på bloggen inom sin tid! Kan dock berätta att kjolen som fick följa med hem i går, sprack när jag var tvungen att sätta mig gränsle över en soffa då jag och ett gäng satt och käkade buffé på The company här i Borås. Ni må tro att vi ALLA skrattade gott!! ;) Alltså, hur lyckas man liksom?! Aja, sådant som händer. Jag bjöd i alla fall på ett GOTT skratt, haha!! Ett gott skratt förlänger livet. :)

Just det ja! Jag blev även intervjuad av Borås Tidning innan jag skulle dra ifrån Klädbytardagen. Det var roligt! Har aldrig blivit intervjuad förut. Förutom i bloggsammanhang (då bara via mail).


Jag blev lite chockad över denna buffé. Det serverades i stort sett bara pommes frites, korv, kött och pasta, men även tilltugg som chips, chilinötter och saltapinnar och till det fanns det tomatsås samt oliver och pepparoni. Jag saknade verkligen grönsaker! Det kändes väldigt tomt. Fast vad får man egentligen för 45 spänn och att dricka ingår? Vi hade det i alla fall sjukt trevligt och det var dessutom första gången jag åt där. Grönsakerna tog vi igen senare...

... Då restaurangen stängde drog vi hem till min körkompis vän och förberedde inför Idol. Så ah, det blev helt enkelt fredagsmys tillsammans med dessa godingar (bland annat GRÖNSAKER), tittandes och kommenterande över Idoldeltagarna. Vi hade MYCKET åsikter vill jag lova! Fast vi snackade även om annat vid sidan om. Det var en riktigt lyckad kväll! Länge sedan jag hade sååå roligt! Lärde känna nytt härligt folk. Vilket jag ÄLSKAR att göra. En superbra start på helgen! Var inte hemma förrän strax efter tolv.

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

Mycket händelser är ju kuL :D

2014-09-20 | 09:34:16
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/
Lydia säger:

gott!

2014-09-20 | 16:50:40
Bloggadress: http://lydiaelstigs.blogg.se/
Amanda♥ säger:

Oj så gott det ser ut! :D

2014-09-20 | 20:59:27
Bloggadress: http://amandaforsman.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note