En bra inställning ger hopp! #nevergiveup

 
Hej på er fina människor!

Trots att jag vaknade upp med mensvärk i morse, har dagen varit bra. Har fått gjort en hel del saker. Först åkte jag till Welands Fastigheter och visade upp mitt Mecenat, så att de vet att jag fortfarande studerar. Bor nämligen i studentlägenhet om ni inte kunde lista ut det utan min hjälp. ;) Därefter drog jag till skolan och åt lunch, läste och så småningom var det handledning för min studiegrupp i gestaltning. Vi fick tips och ideér! Användbart i vårt arbete.

Innan jag cyklade hem, fördes tankarna tillbaka till vad som hände förra veckan. Då jag var irriterad och vad som gjorde att jag kände så. Det är särskilt en sak som tynger mig extra mycket, i mitt liv. Ingenting jag tänker berätta ingående. Jobbigt känns det i alla fall... Fast får hålla hoppet uppe, trots motgångar. Det är den inställningen som har gjort att jag är där jag är idag! #nevergiveup
Om en stund kan jag koppla av, blir att cykla till kören snaaaart! Längtar verkligen!! Musik får mig verkligen att glömma allt för ett tag. Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik. :)

Kommentarer
Sanna Widman säger:

Hejsan
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.
http://sannawidman.se/2014/september/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment

Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2014-09-30 | 18:11:03
Bloggadress: http://sannawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note