Jag kommer känna mig sjukt jävla snygg i dessa hanskar!


I dag har jag skrivit tenta, haft besök av mor min sköna och städat - nu håller på att frosta av frysen. En produktiv fredag! Har skjutit upp städningen alltför länge, så kände verkligen att det var på tiden att komma till skott. Känns skönt. Lite rörigt på en del ställen, men rent är det i alla fall.

Gårdagen bjöd på ett par träningshandskar från Fitnessbutiken (ingen av er gissade faktiskt rätt, bättre lycka nästa gång) i brevinkastet. Ett par efterlängtade vill jag lova!! Veronica blev superglad. Tänk vad ett litet paket kan göra. ROSA is the shit! Blir premiär för dessa på gymmet i morgon! YEAH. (8

Hur snygga är inte mina träningshandskar? Helt seriöst!? Jag kommer känna mig sjukt jävla snygg i dessa hanskar!

Kommentarer
Madeliene säger:

- har också städat idag, det behövs ibland, haha! :)

2014-09-26 | 22:08:59
Bloggadress: http://Madeias.blogg.se
Kaffehörnan säger:

Roligt och gissa. Vad snygga dom är, härlig dag du hade

2014-09-27 | 10:32:20
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note