"Ville bli nya Kissie"

 
Vi får följa Vilmas väg tillsammans med mat, tips, humor äventyr och mycket mera. Häng med vettja!
 
 
1. Berätta lite om dig själv, Vilma!
- Nybliven 17-åring som alltid tar livet med en nypa salt, skrattar åt det mesta och lever på gränsen till ironi. Bloggen är som förståeligt en del av mitt liv där jag sprider pepp och glädje!

2. Hur hamnade du i bloggvärlden?
- Tja, hur hamnar man i bloggvärlden egentligen? Som minivilma läste och såg jag upp till många större bloggare såsom Kissie, Paow-you name it. Då startades min första blogg (cirkus 4 år sedan) där jag till vilket pris ville bli nya Kissie. Efter några misslyckade försök puschade mina vänner mmig till att starta en ny blogg där jag peppade andra då jag själv mådde dåligt, de tyckte att jag var bra på det. Så då startades Vilmala och sen dess har jag fortsatt och kämpar på.

3. Det är fredag. Vad är typiskt för Vilma att hitta på?
- Fredagar för mig = ta igen sömnen man gått miste om under veckan, käka upp allt som kan finnas i skafferiet slösa bort tid på meningslösa saker och möjligtvis utgång med lite partaj, haha!

4. Vilka förebilder har du?
- Hmm... min hund? Nä, men haha jag ser upp väldigt mycket till Egoina och Miixx, två överfab bloggare som har både humorn och hjärnan, två snälla och bra tjejer med andra ord.

Här har Vilmas ögon blivit lite skeva. Kines kanske? ;)

5. Du bjuder mycket på dig själv. Har du alltid varit en sådan person?

- HAHAA, bjuder på mig själv? Inget jag lägger märke till så jag brukar väl antagligen göra det. Jag är helflummig som person och kan skratta åt minsta lilla men jag har också en seriös sida som kan ploppa fram någon gång då och då, HAH!!
 
En stor fet kebabpizza...

6. I din blogg bjuder du en hel del på mat. Förstår att du har en stor kärlek till JUST mat. Vilken är favoriträtten?
- Åh maaaat!! Mat är livet, livet är mat.. Tycker om det mesta som serveras men fondue, Carbonara samt en riktigt god pizza slår aldrig fel!!

7. Din blogg har många besökare. Kan du ge några tips till de som vill utvecklas som bloggare?
- Haha jasså jasså, suger på att ge tips då jag har en tendens att trycka ner min blogg hela tiden men mina största tips är väl att vara dig själv ragkt igenom, skriv kul, ta fina bilder och hitta ett eget koncept. Lycka till!!

Jag tycker verkligen att ni borde följa denna going! (Just nu verkar hon ha en bloggpaus). Men som säkert många andra hoppas jag att hon kommer tillbaka! :D Här är Vilmas blogg.

Kommentarer
Madeliene säger:

- hon är såå fin! :)

2014-10-11 | 11:21:32
Bloggadress: http://madeias.blogg.se
♫♪ sandra säger:

kul att läsa :)

2014-10-11 | 14:37:44
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note