Känns som ett snabbt sätt att få i sig protein efter träning.



Jag har funderat fram och tillbaka på om jag skulle börja med proteinpulver... och i dag beslutade jag mig för att slå till! Känns som ett snabbt sätt att få i sig protein efter träning. Jag är nyfiken på om det här kommer ge bättre resultat än då jag mixade kvarg och bär, när jag väl kom hem efter träning. Kalaset slutade på 203 spänn, eftersom en shaker är nödvändigt att ha. Vart ska jag annars blanda mitt proteinpulver?! Haha, såklart blev det en rosa! Vore inte Veronica annars. ;) MM Sports är sidan jag beställde allting från. Fick 10% studentrabatt, inte helt fel! Jag kommer sakna att vara student...

Kör ni också med proteinpulver eller hur går ni tillväga? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note