Cravings på träningsskor


weheartit / Kollage gjort av mig

Jag har just nu cravings på träningsskor. Vill gärna ha ett par nya! Dessa ovan tycker jag är helt sjukligt snygga. De guldiga lockar mig extra mycket. ;) Fast det känns inte lika angeläget att köpa skor som det gör med en varm, snygg och bekväm jacka! Min är såå sjukt tråkig. Men aja, vädret är inte riktigt framme för just den jackan. Behöver därför inte riktigt ännu ta beslutet.

Nu tänker jag packa träningsväskan och dra ut i mörkret - åka iväg till gymmet!

Ha en fortsatt fin start på veckan! :) Vi hörs!

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Vad häftigt med guldskor! :)

2014-10-30 | 21:42:56
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note