Bara till att göra det bästa av dagen ändå!



Ett par selfies från bussen.

God morgon eller hej på er goingar!

Det var ett tag sedan jag skrev här. Har ärligt talat inte hunnit eller haft någon lust. Har inte slutat min VFU tidigare än 15 och barn tar verkligen musten ur en! Fast de är HELT fantastiska och underbara!! Dock blev jag förkyld och krasslig i halsen i måndags så har kurerat mig med te, doftljus och film tills igårkväll. Så ja, jag har helt enkelt inte orkat med bloggen.

Just nu: Sitter jag i personalrummet. Praktiserar från 07:30-12:00 eftersom jag ska på VFU-områdesdag som känns väldigt onödig... Men men, nu är det som det är. Bara till att göra det bästa av dagen ändå!

Önskar er en fantastiskt fin torsdag! :) Stor kram!

Kommentarer
Madeliene säger:

- ha en fortsatt fin Torsdag! :)

2014-10-23 | 09:48:47
Bloggadress: http://madeias.blogg.se
THE REVOLT säger:

Älskar glasögonen!^^

2014-10-25 | 19:35:08
Bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note