Klä ut sig till någonting läskigt, sedan gå runt till sina grannar och knacka dörr - fråga "bus eller godis".

Kavaj/blus och leggins: Myrorna ♥ Halsband: Fått av mormor ♥ Skärp och skor: Lånar av mamma ♥ Bandana: Borås marknad ♥ Örhängen: Gina Tricot ♥ Benvärmare: Ingen aning

En högtid som många fortfarande firar är Halloween, som har sitt ursprung på Irland och delvis Skottland. Poängen var då att man skulle klä ut sig till någonting läskigt, sedan gå runt till sina grannar och knacka dörr - fråga "bus eller godis". Det gjorde jag alltid när jag var liten. ;) Men numera brukar det bli fest och brukar inte klä mig läskigt utan brukar köra på något helt annat! Det här året var jag på två Halloweenfester, en här i Studenthuset och en med ett gäng vänner. :) Hade himla trevligt på båda festerna! Blir alltid vad man gör det till. Jag klädde ut mig till 80-tals brud på båda festerna. Så smidigt att jag kunde fixa ihop en egen klädkostym och tycker att jag lyckades. Förra året var jag utklädd till prinsessa.

Har ni också varit på någon Halloweenfest i år? I så fall vad klädde ni ut er till? :D

Kommentarer
Susanna Maria J säger:

Du har sån otroligt härlig stil och charmig blogg :)

2014-11-26 | 10:24:44
Bloggadress: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note