Jag är sjukt stolt över mig själv!



I går kväll körde jag hemmaträning i 30 minuter. Det var andra passet på cirkus tvår veckor, på grund av sjukdom. Hade abstinens innan dess vill jag lova... Men nu är jag frisk och igång igen! Känns riktigt bra. Dock får jag ta det lite lugnare än vanligt... eftersom kroppen måste hinna återhämta sig! Fast tillbaka på banan är jag i alla fall. Jag är sjukt stolt över mig själv att jag NÅR resultat och ALDRIG ger upp! "What doesn't kill you makes you stronger!" Trala trala :D I am a fighter. ✊

I dag blir det ett gympass direkt efter att jag och Pamela har suttit med projektarbetet. Då blir det fokus på armar och rygg! Har ingen lust att köra ben om jag ändå ska rida med Cecilia senare. Fast 10 minuter i lagom tempo som uppvärmning på crosstrainern får det även bli. Ååh, längtar verkligen!!!

Vad ska ni hitta på denna torsdag? :) Ha en fin dag bästa ni!

Kommentarer
Mamma Mindy säger:

Härligt när man känner så :)

2014-11-06 | 10:30:46
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se
MATILDA säger:

vad duktig :) skönt att vara stolt!

2014-11-06 | 15:36:30
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note