Some "boring" fact about me

Varför jag gjorde situationstecken på just ordet boring? För att jag menar att faktan kan vara rolig för vissa, men tråka ut andra. Det är upp till betraktaren. Alltså du som läser det här!



Here we go!

Första ut... Jag tycker alltid det är bättre att se allting ifrån den ljusa sidan (även om jag kan ha mina mörka sidor). Men då står man bara och stampar på ett och samma ställe. Inte så jävla kul att stampa där du alltid har stampat. Eller hur? Därför försöker jag se det ifrån den ljusa sidan.

Andra ut... Jag tycker väldigt mycket om folk som har självironi och ironi över huvud taget.

Tredje ut... Tar i stort sett jämt och ständigt hjälp av min omgivning om jag är helt lost någonstans. Senaste gången var i söndags då jag skulle hitta till min vallokal, tog hjälp av ett par farbröder, tanter och ännu en gubbe. Därefter kom jag rätt. Medmänniskor är bra att ha, allt som oftast. :)

Fjärde ut... Jag vantrivs i sällskap med energitjuvar. Ett annat namn för sådana: pessimister. Usch. Det är klart att man FÅR vara negativ ibland. Men snälla rara, det behöver väl inte vara hela tiden? I så fall kan du ju redan nu börja gräva din grav om du nu är så otillfreds med livet. Gör någonting åt att du mår dåligt i stället. Vi runt omkring dig orkar inte höra skiten.

Kommentera gärna om du tycker jag var tråkig eller liknande. För jag är ju SÅ intresserad. Säger precis som ovan bild och min tröja förmedlar: "Take me as I am or watch me as I go".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note