Motion och en snabb lunch

Jag tycker om att röra på mig. Leka lekar. Då passade det mig alldeles utmärkt när vi i dag hade Utomhuspedagogik ute på Kransmossen. Vi fick en del idéer om vilka aktiviteter man kan lära ut utomhus till barnen som förskollärare. Himla bra tips! :)

En snabb lunch:


Som ni kan se så finns det inga kolhydrater här. Och det beror på att jag har bestämt mig för att inte äta alltför mycket av det, som t.ex. pasta, potatis, ris och så vidare utan tänker äta mer fett i stället. Anledningen är att jag alltid har känt mig så sjukt trött efter middagarna! Får se om det kan ge mig en piggare känsla! Tänker dock inte helt bojkotta kolhydrater utan min tanke är att minska dessa, sedan får jag se längre fram hur jag vill göra.

Tips är gärna välkommet! Vad kan man laga för mat utifrån denna kost? Vilka erfarenheter har ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note