Jag önskar jag kunde flyga, bland fluffiga små, lätta, rosa moln.

 
Tänk om man kunde flyga. Jag önskar jag kunde flyga. Högt och lågt. Diagonalt och rakt. Kors och tvärs. Att få känna luften mellan mina vingar. Andas in doften och känna känslan att kunna sväva helt obekymrad bland molnen. Fluffiga små, lätta, rosa moln. Då det känns helt förjävligt på marken, lyfter jag bara från marken. Svårare än så behöver det inte vara. Där finner jag friheten som jag aldrig tidigare har känt. Ingen känsla i världen kan beskriva den. Känslan, att sväva bland molnen. Fluffiga små, lätta, rosa moln. Det vore någonting...

Kommentarer
J o j z y ♛ säger:

SV: TUSEN TACK! ^^

2014-05-29 | 21:55:39
Bloggadress: http://jojz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note