I'm a busy woman



Yeah. That's right. I'm a busy woman. Gör ett kompendium med 25 arter som vi ska ha i studiegruppen (som en hjälp inför Artkunskapstentan i juni på 152 arter.) Alltså hela min studiegrupp har ett antal arter. Vi har delat upp de så att vi slipper leta upp alla själva. Tycker att det är jättefiffigt! Önskar att det var min idé, men det är lärarens. Tyvärr!

Nåväl, nu vet ni vart ni har mig en stund framöver. Så småningom ska jag teckna! Kom gärna med förslag på vad mitt projekt kan bli. :)

Btw, fy gaalet vilken träningsvärk jag har sedan Bodypumpen som jag körde i söndags.
Jag skämtar inte när jag säger att det knappt går att böja sig ner - har till och med svårt att sätta mig på toan (tantvarning!!) Både benen och låren är typ helt döda. Sjukt men sant.

Hoppas att ni får en fortsatt fin tisdagskväll om vi inte hörs innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note