En lördag ute vid Almenäs Badplats

Här syns det att min solbränna börjar komma fram. Underbart!
 
Undrar vad den vita byggnaden kan vara för någonting?! Nyfiken som alltid!
 
Det är så vackert när sjön glittrar... ♥ Love it!
 
Klappade en söt häst som inte finns... det är egentligen en banan! :D Just so you know.
 

Åååh, jag har verkligen haft en helt underbar lördag ute vid Almenäs Badplats. Pluggade dock inte så mycket som jag borde gjort. Får ta igen det i morgon. Vilken fin plats det är. Blir hänförd av utsikten! :) WOW. Och tänk att lilla Borås kan erbjuda detta. Inte illa pinkat! Vi har en del smultronställen, trots allt.
 
Efter att jag hade njutit av tillvaron, åkte jag tillbaka till stan med bussen - satte mig sedan på en annan buss mot ICA för att handla. Ni må tro att jag la mig på sängen typ helt död när jag kom hem. Det har varit en väldigt händelserik dag men fantastiskt härlig! Finns ingenting att klaga över.
 
Nu tänker jag sätta på en film. Några tips på vilken? Hör av er i så fall.

Kommentarer
Nelly säger:

Det låter verkligen som en bra dag och härligt med solbränna :)

2014-05-20 | 19:16:19
Bloggadress: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note