Bilder från gårdagen

Gårdagen skulle egentligen bjudit på tentaplugg i skolans bibliotek, men eftersom valdagen ägde rum här i Sverige så var det tydligen stängt. Vilket jag märkte då jag hade kommit fram med cykeln. Fick i alla fall lämnat ett par böcker. Sedan hade jag inte någon minsta lust att dra hem... Därför tog jag mig bort till Centrumet. Satte mig på stentrappan, la ut min jacka och tog fram mina pluggsaker där i stället. Jag kan säga att det gör ingenting att biblioteket var stängt för det här var ju mycket bättre! Få produktiv tid gjord, samtidigt som man kunde sola. Himla ljuvligt - underbart! Dock brände jag mig. Aj! Inte lika härligt. Som ni kan se ovan på bilderna hittade jag även en pluggkompis! Herr duva! I går var dessutom första gången jag fick rösta. Spännande värre! Tog mig till min vallokal och gjorde min röst hörd. :D Har ni också röstat?

Kommentarer
J o j z y ♛ säger:

SV: Tack! :D

2014-05-26 | 14:27:21
Bloggadress: http://jojz.blogg.se/
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Jag kom aldrig iväg till vallokalen. Jag var så osäker på vad jag skulle rösta på och för att inte välja fel valde jag faktiskt att avstå. Inför höstens val ska jag allt läsa på lite.

2014-05-26 | 14:41:21
Bloggadress: http://sessie.se
KassandraPalma säger:

sv: jo det är sant! måste bara försöka hitta motivationen

2014-05-26 | 16:53:30
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note