Åååh, ett härligt sommarminne!

 
Det finns väl ingenting härligare än att tänka tillbaka till sommaren?! Jag har för mig att det här var sommaren 2011. Andra gången jag och Sanna träffades (I think?). Den söta lilla pojken i barnvagnen är Linus, Sannas lillebror. Det var efter detta som vi började lära känna varandra på riktigt, umgicks, reste (Skåne och Smögen) - skapade massvis med minnen tillsammans. Som ingen någonsin kommer kunna ta ifrån oss. Jag minns det som i går! En sak som är extra rolig med oss två är att vi varje Nyår firar vår vänskap. Förra året var det tre år. (Haha, I knoow. Det låter som att vi är ett par, vilket vi inte är). Vi kunde dock tyvärr inte fira den då. Eftersom båda var på två olika håll. Fast ändå så nära. I bland är livet komplicerat. Fast båda vi hade i alla fall ett bra Nyår och det är ändå det viktigaste.
 
Har ni något härligt sommarminne?

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv. Jaa, det var sjukt kul!! Spontanfester blir ofta grymt lyckade :D Tittar du på eurovision?? :) KRAM

2014-05-06 | 21:49:07
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note