Uppdatering om min söndag

Känns som om det är det mest intressantaste jag kan dela med mig av. Hur just min söndag har varit. Den har faktiskt varit rätt seg. Vaknade typ (minns inte när) och då låg jag kvar i sängen en bra stund. Ville inte gå upp! Strax efter det slog jag på datorn och kikade på premiären av Talang Sverige som jag oturligen lyckades missa när det gick på TV. Tack och lov för att internet finns!

Så småningom var jag bänkad vid köksbordet och åt en lagom sen frukost, haha. Därefter drog jag, brorsan och hans flickvän (Cia) ut till fåren. Brorsan och Cia ville få igång baggen genom att gå i hagen och springa. Fast han var inte direkt intresserad av dem. Annat blev det när Mats joinade. Då var han bångstyrig och mer intresserad minsann...

I dag var det även dags att styra sin resa hemåt. Har varit hos familjen över helgen. Himla mysigt är det varje gång! Extra roligt att träffa sin brorsa när man inte setts på flera månader. ♥


Har under kvällen kollat på Så ska det låta. Det var sista programmet för säsongen. Sjukt tråkigt... Tycker att det borde sändas vid alla årstider! För det är ett såååådant himla mysigt och härligt program.


Ligger nu nerbäddad under täcket och ska snart nana. God natt! ★ Hoppas att ni har haft en fin söndag allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note