Startar dagen med Ice Coffee

 
God morgon på er!

Hoppas att ni har sovit gott! Själv har jag sovit som en stock, innan glädjedödaren ringde klockan 06:00 (alltså alarmet). Ligger vaken och går upp 06:30 - startar dagen med Ice Coffee så att jag piggnar till liv. Vet ni huuur gott det är egentligen?!
Fast gör det inte till en vana. Det är nämligen sjuukt mycket socker. It's a bad habit. Händer väldigt sällan att jag dricker det här. Tro det eller ej. You choose! Hmmm... Får se vad den här lördagen har att erbjuda, plugg kommer det i alla fall ges tid till och hoppas även hinna röja här hemma samt städa. :) Wohoo!
 
På förmiddagen ska jag ta en promenad med min vän Ulrika. Det blir trevligt! Var ett tag sedan nu. Sedan framåt kvällen ska jag köra Body Balance! Har aldrig kört det tidigare så det ska bli fantastiskt spännande att prova på det.
 
Förresten MÅSTE lägga till att jag inte bara drack Ice Coffee, utan SKA självklart äta frukost.
 
Vi hörs troligtvis senare! Då kommer jag att bjussa på ett fränt tips. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note