Outfitbilder vid Rya Åsar

Skinnjacka - BikBok / Sjal - Kappahl / Skor - Fått av mamma / Snapback - Fait / Klänning - H&M / Leggins - Ullared (dock har de varit blommiga)
 
Yesbox, det här är alltså några bilder från min och Ulrikas härliga vårpromenad i söndags. Min vän hämtade upp mig och sedan åke vi till Rya Åsar. Som ligger vid Hestra (I think?) här i Borås. Ser ni vilken fantastisk utsikt vi fick skåda! Helt otroligt. Kul att det kunde bli outfitbilder här. Bättre kunde det nog inte bli. Kommer helt klart besöka detta stället fler gånger. Det kan ni hoppa upp och sätta er i backen på! WOOW WOOW WOOW. Finner knappt några ord... Helt magiskt. Visst är det vackert?!

Kommentarer
Sanna säger:

Härlig vy!

Svar: Du kommer svimma nu när jag berättar om tårtan ;) Det var kladdkakebotten, ett lager chokladmousse, ett lager hallonmousse och sen lakritsbitar överströdda! SÅ GÖTT! :D

2014-03-19 | 08:50:43
Bloggadress: http://sannaminaord-sanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note