Mitt allra första VIP-event med The Body Shop

Nu har ni fått vänta extremt länge på bilder från mitt allra första VIP-event med The Body Shop som ägde rum den 25 september, förra året i Göteborg. Himla bra med almanacka! Btw, bättre sent än aldrig gott folk. :D
 
Det här var looken till eventet...

... Bar mina båda favoritjackor (militär och Animal Print). Körde dessutom på silvriga ögonskuggor och rött läppstift ifyllt med mitt underbara röda läppglans "Sexy Pulp". Haha, jag tjatade om det hela stockholmsvistelsen. Fast det hör egentligen inte hit, men ändå. Now you know! ;)
 
Sådant här gott tilltugg bjöds det på. Mums fillibaba ! :)
 
 
Vi som deltog i eventet fick oss även en smygkik och möjlighet att prova The Body shops kommande nyheter. Honeymania-serien var en av dessa produkter. Den innehåller fuktighetbevarande och lenande ekologisk Community Fair Trade-producerad honung från Etiopien. Jag själv har endast provat på handen, men kan tänka mig att The Body Shop håller god kvalite på sina produkter.
 
Jag tyckte helt klart bäst om "Cocoa Body Butter" och "Coconut Lip Butter". Ingen än jag blev då gladare när det visade sig att goodibagen gömde just dessa två produkter och lite annat smått och gott. Lovely!
 
En parfym smyckade även ett av borden, "Smoky Rose" var namnet. Minns inte om den luktade gott. Men det gjorde den säkert! Eller vet ni? I och för sig är smaken som baken. Fast vore kul att höra! ;D
 
"En mild men effektiv rengörare som löddrar skönt och gör att huden i ansiktet blir ren, mjuk och skönt uppfräschad". Det är så beskrivningen om "Vitamin E Gentle Facial Wash" lyder på The Body Shops hemsida.
 
Fanns det någon produkt som lockade DIG extra mycket?
 
Ps: Kommer visa er min goodiebag från det här eventet någon dag! Spännande va?!

Kommentarer
Anonym säger:

sv: japp:D vilken snygg jacka! fint med militär :)

2014-03-07 | 12:52:12
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note