Fettisdagen, thaimat och Moonlightmys

Direkt efter skolan i dag cyklade jag och Ida hem till Emma och Jasse för att fira Fettisdagen. Vi började med att dra till ICA och handla sådant som vi skulle ha till thaimaten. Därefter slängde vi i ingredienserna i en stor stekpanna and woila!!...

... Vår middag var klar.


Samtidigt som vi åt kollade vi på serien Moonlight. Jag är verkligen helt besatt (andra gången i serieväg). Tur att vi ska ses på fredag och fortsätta kolla på den! :) Är ni besatta av någon serie?


Om man ska fira Fettisdagen på ett traditonelltvis måste det finnas semlor. Dock ingen grädde får skymta på mina semlor utan endast mandelmassa. Nu tänker ni säkert "Men va fan då är det ju ingen semla!". Men jodå. Bara att den är UTAN grädde, haha!

Så här såg mina semlor ut! ;)



Mumsade även en riktigt god vit choklad under kvällen, som dessutom har världens sötaste förpackning. HOW CUUUTE?!!

Har ni också firat Fettisdagen i dag? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note