Favoritkatten




Snart har jag bott i min lägenhet i ett år. Flyttade från en lägenhet här i Borås till en annan i början av mars. Tänk vad tiden går fort. Det finns en favoritkatt i området som är sjukt tillgiven. Gissar på att han/hon går fram till alla och fjäskar riktigt in sig. Jag faller i stort sett varje gång för dess charm men eftersom jag nuförtiden är allergisk mot pälsdjur funkar det inte längre och det tynger verkligen mitt hjärta. För jag tycker så mycket om den här katten. Helt klaart favoritkatten! Sorg på hög nivå när jag måste fortsätta gå och inte kan klappa denna katt (säger det till mig själv och det är för min näsas skull).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note