Den gula klänningen

Klänning: Lindex ♦ Sjal: Fått i födelsedagspresent (så vet inte) ♦ Jacka: Second Hand ♦ Animal Bomber Jacket: Vila ♦ Leggins: Ullared ♦ Cowboy Boots: Fått av mamma ♦ Armband: Glitter ♦ Ringar: Glitter och fått av mormor (de som syns i närbild) Halsband: Av eget bruk och vunnit i en bokjury ♦ Väska: Fått av mamma, heh

Nu kommer det som ni troligen har längtat efter hela lördagen. Haha, fast vad vet jag? Nåväl, det här var i alla fall dagens outfit som jag gick klädd i då jag shoppade i stan. Det var dock rätt kyligt att inviga denna vårjacka (men jag kunde bara inte låta bli). Psst... det var sviiiinkallt i bara klänningen men det var bara för bildens skull. Fast jag har ändå bestämt att det är vår nu! Vill ha massa vårkänslor!! Btw, hittade lite smått och gott i stan. Så en del shopping blev det fakiskt. Brukar ju annars ofta vara att man inte hittar något när man väl VILL köpa och tvärtom när man INTE ska ha så hittar man allt och lite till! Lustigt det där. ;D Jag är väl inte den enda? Tror knappast det. Höhö!
 
Vad tycker ni om min outfit? Själv älskar jag den. Skriker Veronica style om den. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note