Trodde att kjolen skulle hålla sig på plats, och hade inga andra skor hemma hos min familj.


Jacka - Cassels / Leggins - Ullared / Skjorta - Second Hand (London) / Skor - Fått av mamma / Kjol och halsband - H&M / Blus - Vila / Örhängen - Fått av brorsan och mamma

Den här utstyrseln körde jag på Midsommarafton. En blandning med party men ändå bekvämt (förutom att kjolen åkte upp hela tiden och skorna passade ju hellre än bra till resten av utstyrseln.) Trodde att kjolen skulle hålla sig på plats, och hade dessvärre inga andra skor hemma hos min familj. Så det fick bli så här. xD Ångrar dock att jag behöll jackan på eftersom ni missar min riktigt snygga skjorta i guld och svart! Fast ni har sett en liten skymt av den, tidigare.

Hur såg er outfit ut på Midsommarafton? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note