THE SHOW MUST GO ON!

nothing to lose expect regret.WorkoutWork outPain is temporary, pride is forever
weheartit

I torsdags kom jag hem från min familj. Hade spenderat 12 dagar där (jag som bara skulle stanna i 8.) Känns riktigt konstigt att vara tillbaka i Borås. Väl hemkommen tog jag tag i vardagsbestyr och sedan blev det en powernap på 28 minuter. Hur gött? Svar: jättegött. Haha, sedan packade jag träningsväskan för att dra till gymmet.

Började passet med Crosstrainer i 10 minuter med ett varierat program (intervall). Måste tillägga att jag kände mig allmänt trött men när jag väl körde igång, blev jag aspeppad - det slutade med att svetten rann. Med andra ord ett härligt men svettigt tempo! Hur underbart? http://publishme.se/musicismyboyfriend.blogg.se/entry/

Därefter återgick jag till min suveräna bicepsövning. Du kan läsa om den här, om du är nyfiken! Det gick helt okej. Segt bara att vikten som jag ville ha inte fanns. Fick trappa ner till 1 kg mindre, alltså 4. Fast det var tillräckligt jobbigt i sista vändan, haha... så tackar väl personen som inte lagt tillbaka "min vikt". Nej då, jag hade faktiskt velat ha mitt gamla hederliga. Men men, THE SHOW MUST GO ON!
I sin helhet landade passet på 50 minuter. Inte illa pinkat! :D

Btw, har insett att jag tränar väääldigt mycket ben, biceps och bröst. Borde även lägga mera fokus på ryggen (eftersom den är svagast i mitt fall.) Det får bli nästa projekt, leta upp ett par goa övningar. Ajjemen.

I dag har jag också kört ett pass, himla gött och det går bättre för varje gång. Beror såklart på sinnestämningen. Har märkt att sämre sömn påverkar träningen. Det är otroligt viktigt för kroppen att sova!

Kommentarer
Anonym säger:

Härligt att besöka familjen =)

sv: Jag har nog en som kan hjälpa mig med min blogg när jag kommer hem :D Ja, inte direkt men efter några dagar ;)
Vad skoj att du ändå tittar in även om det är lite jobbigt att se

2014-06-28 | 22:12:44
Clin säger:

Tror min dator har fått spel här nere i spanien ;) Mitt namn o allt står där men när jag trycker på "skicka kommentar" så försvinner det.
Jaja får väl kolla upp de när jag är hemma med bättre internet m.m

2014-06-28 | 22:14:02
Bloggadress: http://emmaclin.blogg.se
KassandraPalma säger:

härligt med motivation !

2014-06-29 | 04:09:41
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Du får gärna dela med dig m du hittar några bra ryggövningar, mitt förråd av dessa är nämligen mycket litet och skulle vilja ha fler :)

2014-06-29 | 08:41:00
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note