Nya sommarplågan 2014?



Det kan mycket väl tänkas att "Success" med Viktor & Samir, blir den nya sommarplågan 2014. Eller vad tror ni? Antagligen kommer den höras på klubbar och radion - så mycket att man vill spy för att man är såå jävla trött på låten. Känner på mig att låten kommer få en hel del uppmärksamhet i sommar. Jag tycker att den är fett skön! Blir dans- och festsugen!! Haha, den går redan på repeat hemma hos mig. ;) Stackars mina grannar! Nåväl, det enda jag saknar är en till vers, tycker att den tar slut alldeles för fort! Men men, annars är den bra. Gillar ni också dessa grabbars låt?

Kommentarer
Thaipinnen säger:

gillar den inte , men det kommer bli en låt som man kommer sjunga med till så fort den spelas haha

2014-06-06 | 19:51:32
Bloggadress: http://thaipinnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note