"Hej, jag är desperat."


Jag personligen älskar att läsa dåliga raggningsrepliker. Vissa "skriker" verkligen "Hej, jag är desperat." Medan andra är rätt gulliga, faktiskt, men de känns ändå överdrivna - det ska låta så himla bra. Jag vet inte riktigt hur jag hade reagerat om jag hade fått höra någon av dessa nedan. En replik har jag i alla fall fått höra: "Veronica, du är så söt att man får hål i tänderna." Den uppskattade jag helt klart. Riktigt gulligt!

Här kommer ett par dåliga raggningsrepliker:

Din pappa måste vara trädgårdsmästare, för du har så schyssta lökar.

(Vinkar till sig tjejen med fingret) Jag listade ut att om jag fingrade dig länge nog så skulle du komma.

Det är party i mina byxor och du är bjuden!

Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg...

Källa

Har ni råkat ut för någon av dessa dåliga raggningsrepliker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note