Ett bra avslut on this Monday

Woow, Borås levererade faktiskt den här kvällen. Satt och väntade på buseen hem och vilken himmel jag fick skåda! Helt underbar verkligen.

Hejsan hoppsan på er!

Kommit hem från träningen (CXWORX) med en vän vid namn Johanna. Det var inte ett så roligt pass, men vet att det är för att jag tyckte att det både var svårt och jobbigt, på ett sådant där tråkigt plan, ni vet?... Fast får ge det en chans till! För träning ska ju kännas - då ger det resultat och gör nytta!

Efter träningen blev det en spontanfika på Espresso House med Johanna. Mycket trevligt. Känner inte denna tjejen så bra, eftersom vi bara har tränat tillsammans (förutom en gång då vi träffades på en tjejkväll/födelsedagsfirande.) Så det var himla trevligt och roligt att få lära känna Johanna lite bättre! :) Fick en härlig pratstund. Ett bra avslut on this Monday! Förmodligen kommer jag ha "go träningsvärk" i morgon. Jippi!

Hoppas att även ni har haft en bra dag! Stor kram till er allesammans, på andra sidan skärmen.

Snart är det dags för den här tösa att hoppa i säng. För hon är nämligen väldigt trött och vill orka gå upp någorlunda tidigt. Det kommer ju en morgondag, min mor tjötade om det i stort sett varje kväll/natt när jag bodde hemma, haha. Och visst har hon rätt. Min morsa är allt bra klok! Sådan mor, sådan dotter. ;)

Kommentarer
Jonna säger:

Gud så mysig bild!:D

2014-07-01 | 10:04:33
Bloggadress: http://godiisqueen.blogg.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Vackert!

2014-07-01 | 11:19:00
Bloggadress: http://spontan.blogg.se
Martina säger:

Åh, CX worx gjorde jag en gång när jag var medlem på fitness. Det var som ett uppvärmningspass från gympan förr i tiden, inte kul alls.
Testat bodybalance? Det rekommenderar jag!

2014-07-01 | 11:30:21
Bloggadress: http://justdenmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note