En trevlig bloggoas



Sitter ute i en trevlig bloggoas, i den härliga friska luften. Underbart! 
Jag har en extra stor kärlek till mitt mobilfodral, som jag köpte i Ullared när jag och mamsen var där. ♥

Hej allesammans!

På återseende får man lova att säga. Nu har jag hunnit landa. Känner mig inte lika stressad längre. I går kom jag hem till min familj och som ni säkert redan har sett här på bloggen så blev det lammys under kvällen. Jag tycker om landet och att omges av djur (trots att jag är pälsallergiker.) Myspys! Riktigt kul att vara tillbaka igen med bloggandet, förresten. Have miss you, guys!

Den här lördagen har inte bjudit på särskilt mycket. Fast jag är helt klart nöjd med dagen hittills ändå. Sol har den i alla fall bjudit (och bjuder på.) Vaknade vid 09:00 tiden, drog mig i sängen till 10:00 cirkus. Därefter åt jag frukost och sedan gick jag ut och satte mig i solstolen, med en bra bok "Dyngkåt och hur helig som helst" - Mia Skäringer. Har ni inte läst den och gillar Mia, så BORDE ni gå/cykla/åka bil eller göra vad fan ni vill. Ta er till närmsta bibliotek är min enda önskan! Haha, för den är RIKTIGT bra! ;) Jag bjussar på mitt favoritcitat ur boken: "Ta inte i mig för helvete, jag har precis stoppat in brösten för idag. De har hängt utanför i tjugofyra timmar, du kunde väl ha kommit tidigare. Nu är butiken stängd och varenda jävla vara är slut. Hejdå och godnatt." Den kommentaren ska jag också lägga om det behövs någon gång. Hur bra liksom?! Svar: jättebra.

Vad hittat ni på denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note