En liten "blick" av vem jag är

Namn: Veronica Pettersson
Piercingar: Yes, både i näsan och i öronen.
Tatueringar: Nopp.
Längd: 169 cm
Skostorlek: 39-40 allt som oftast. Men det beror självklart på skorna.
Hårfärg: Blond
Fräknar: Nix
Motton: Behandla andra som DU själv vill bli behandlad, tar det som det kommer!

Kär? Nix, men skulle vilja vara. Jag har faktiskt aldrig varit kär!
Önskar du att du bodde någon annan stans? Nej, inte för tillfället eftersom jag har nära till skolan.
Tänker du på självmord? Nej, absolut inte!
Tycker du att du är attraktiv? Jodå.
Dricker du? Yes, på fester. Fast kan ha lika roligt utan alkohol så dricker inte alltid bara för att det är fest.
Använder du droger? Nej, droger bara förstör människor... (fast jag vet att alkohol klassas som en drog.)
Röker du? Nej, det finns ingen anledning.
Vilket schampo använder du? Olika varje gång.
Vilken parfym använder du? Fantasy - Britney Spears. Den luktar riktigt gott!
Vad är du rädd för? Elefanter om de är på nära håll.
Gillar du att tvätta? Haha, nej.
Gillar du berg och dalbanor? Ah, vissa går bra! Lisebergsbanan gillar jag, men inte BALDER! Får typ svindel.

Senaste...
Filmen du hyrde? Minns ej.. hyr aldrig film.
Filmen du köpte? "Sweet Home Alabama". Favoritfilmen, helt klart!
Låten du hörde: "Battlefield" - Lea Michele
Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner.
Personen du ringde? Sanna
Personen som ringde dig? Brorsan
TV-program du såg? "Kärlekskoden"
Person du tänkte på? Sanna framför allt.

För eller emot...
Långdistansförhållanden? Vet inte har aldrig testat.
Utnyttja någon? Definitivt emot.. det är inte rätt att leka med någons känslor!  
Självmord? Emot! Men alla kan ju inte må bra. Dock tycker jag det är hemskt när man skadar sig själv och utsätter sina nära och kära i sorg. 
Ungdomar som röker? Emot. Rökning släcker många liv. Fast det är ändå upp till en själv, men jag tycker att det är hemskt.
Använda droger? EMOT! Det skadar bara en själv....
Sex före äktenskapet? För. Tycker man gör det när man är redo.
Köra onyktert? Emot! Du skadar dels dig själv i fall det skulle hända något.. men även omgivningen kan ta skada på grund av ditt dumma misstag.........
Förhållanden? För. Fast jag har ännu inte haft något. Men tycker att det verkar väldigt mysigt!

Favorit...
Låt: "Här kommer vi" - Fritjof och Pikanen
Sak att göra: Men lägg av... så sjuukt svårt! Har många intressen. Pass.
Sport: Fotboll eller basket.
Dryck: Fanta Exotic
Kläder: Mina slappa blommiga byxor i svart, vitt och rosa.
Film: "Sweet Home Alabama"
Bil: Volvo (har dock ingen bil)
Serie: "Hart of Dixie"

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Nej, men pojken skulle ändå inte vara värd mina tårar.
Gråtit över en flicka? Nej.
Ljugit för någon? Vem har inte?
Varit i slagsmål? Nej, och det är jag oerhört glad över.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Yees.

Antal...
Gånger du var
t kär? Nada.
Gånger ditt hjärta brustit? Ingen gång.
Hjärtan brustet på grund av dig? Nada.
Tjejer du kysst? Ingen aning, har skett på fester ibland.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Faktiskt ingen.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två gånger skulle jag gissa.

Pålägg som gäller: Skinka, Prickikorv, ananas och kaviar.
Dagens dryck: Vatten

Senaste...
Boken du läste? "Avig Maria"
Personen du fick e-mail av? Haha, det var förmodligen ett nyhetsbrev. Intressant va?
Personen du fick brev av? Haha, min kära mor.
Personen du fick sms av? Mats
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var länge sedan.
Saken du köpte? Jag minns inte.
Vad har du gjort idag? Tränat, solat, läst, bloggat, skärt korv och lök.
Var det kul? Jorå, det allra mesta!
Brukar du svära mycket? Hehe, yes en del.
När stiger du upp på morgonen? Olika, men oftast vid 09:00. Det beror på vad jag ska göra om dagarna.
Gillar du att slåss? Nej. Varför? Bara onödigt ju, för inget gott med sig. Boxning är dock rätt roligt! Men då utövar jag ju inte det på någon människa.
Vad har du på dig? Sport-bh, slappa och sköna byxor.
Vad ska du göra ikväll? Nu är det inte kväll, utan natt så ska alldeles strax dejta kudden!
Vad är du allergisk mot? Pälsdjur
Var har du ont? Känner mig lite stel i ryggen.
Använder du hårspray?Händer, men det är väldigt sällan.
Kan du stå på händer? Ne, jag är född att stå på marken. HÖHÖ
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark och Håkan Helsström (tycker om vissa låtar.)
Salt eller socker? Haha, beror väl på till vad...?
Gillar du ketchup? Jodå, fast äter det sällan. Bara till korv!
Är du glad nu? Nä, jag är mest trött faktiskt.
Var du glad igår? Yees, I was!
Vad dansar du till? Musik såklart!Gör inte du det?
Stockholm är... ? Sveriges fina huvudstad.
Göteborg är... ? En för jävla skön stad! "Äru go eller?
Kan du sjunga? Yes, det kan jag. Har sjungit i flera år. Har även haft en sångpedagog från när jag var 14-17.
Spaghetti eller makaroner? Jga tycker om båda. Fast har ändrat min kost.
Land du vill besöka? Thailand, New Zeeland, Australien, New York.

Kommentarer
frida christina säger:

Kul att få veta lite mer om dig!

2014-06-16 | 12:15:02
Bloggadress: http://fridachristinas.devote.se
Amanda [SPONTAN] säger:

Kul att läsa :)

2014-06-17 | 21:35:26
Bloggadress: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note