Drinkar, musik, dans, flum, sång, middag och filmkväll

I lördags var en bra dag. Ida kom hem till mig. Vi blandade drinkar, en med vattenmelon och citron. Sedan även en med vattenmelon, citron, hallon och pyttelite cider. Tyckte bäst om den första!

Visar stolt upp våra drinkar med melon:

Glada tjejer!

Därefter dansade vi och bara flummade till massa godbitar!! Förslagsvis "Take me home country roads" och Markoolio. Skön snubbe det där! Barndomsminnen till tusen, dessutom. Jag var verkligen i extas. Så himla lycklig! Tänk att gott sällskap och musik kan ge den känslan. Vi sjöng, dansade och flummade för fulla muggar! Sång, dans och flum kan inte bli annat än bra. Då mår man sannerligen.

Slutligen var det dags att fixa i ordning middag. På menyn stod det... Thai-wok. Mums filibaba! Jag ÄLSKAR helt klart sådan mat. Dock mesig med starka maträtter. Men sååå gott om man håller på kryddorna. :)

Här har ni vår goda middag:


Just det ja! Dagens stolpskott. Mätta och belåtna. Jag och Ida förbannade oss en aning över att diskmaskinen inte funkade... Stod där ett bra tag och bara: "bläääää... Då får JAG ringa till hyresvärden, som vanligt. Jippi!" Tills jag plötsligt ser en liten vit knapp som skimrar lite svagt, där det står "on/off". Trycker på knappen och diskmaskinen startar. Sååå, dagens stolpskott tog vi hem! Grattis till oss!

Posar med tvättmaskinen. Det är så jag rullar.

Kvällen slutade efter ett par jäkligt goda skratt med två filmer "Kärlek deluxe" - just för att vi ville se hur Martin Stenmark gjorde sig som skådis. Han skötte sig riktigt bra. En rolig och bra film! :D Därefter satte vi på "Johan Tucker must die". Kan ju säga som så här... att det var en High school film som handlade om att hämden är ljuv. Rätt rolig den också samt helt okej.

Hoppas att ni hade en fin lördag! ♡

Kommentarer
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Låter gott:)

2014-06-02 | 14:06:06
Bloggadress: http://sessie.se
linah säger:

fina ni är!

2014-06-02 | 23:44:53
Bloggadress: http://afroeve.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note