Tror att det kallas trötthet? Fast är inte helt hundra, haha!



Den här bilden togs i går kväll efter träning på hinderbanan med Cecilia och bad by myself i ån (vanlig ordning med andra ord). Kunde inte låta bli att fotografera denna vackra solnedgång. Jag har verkligen fått "dille" på solnedgångar. Men är det sååå konstigt egentligen? De är ju hur vackra som helst! Romantiskt och vackert. ♡Det är min melodi.

Vi blev minst sagt svettiga och trötta efter att vi kört hinderbanan ett x antal gånger! Haha, sista varvet snubblade jag nästan i däcken man skulle springa i. Tror att det kallas trötthet? Fast är inte helt hundra, haha! :D

Det känns som att jag inte behöver träna på minst en vecka. Fast det är lite väl överdrivet. Jo, förmodligen!

Hur går det med er träning, sötnosar? Vet ju att en del som läser min blogg faktiskt tränar. :)

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jaa, den var jättefin! Och sen skulle jag verkligen vilja ha kattröjan :D KRAM!

2014-07-31 | 15:19:56
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note