The struggles I'm facing. The chances I'm taking. Sometimes might knock me down. But no, I'm not breaking.



Har ni någon gång känt att allting bara är helt jävla hopplöst? Att ni inte orkar kämpa mera, och bara vill ge upp. Trots att detta är någonting ni verkligen vill göra. Klara av. Kunna känna er stolta över när ni har tagit er igenom det, hur jobbigt det än var så kom ni i mål.

Ibland känner jag för att ge upp. Pausa mina studier och göra något annat. Fast det är en röst som säger till mig: "Men vad fan Veronica, du har varit med om mycket värre saker. Du fixar detta!". Och denna rösten kan inte tala mera sanning. Därför tänker jag ALDRIG ge upp! Det borde INTE ni heller göra.

The struggles I'm facing
The chances I'm takingSometimes might knock me down
But no, I'm not breaking

Kommentarer
Flisan säger:

sv: tack :D

2014-07-16 | 18:50:31
Bloggadress: http://fflisan.blogg.se
Sanna säger:

Tack för peppen, det ska jag ta med mig!

Måste bara säga också att jag älskar din bloggadress, hur kom den till? ;) hihi;)

2014-07-16 | 21:02:49
Bloggadress: http://sannaminaord-sanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note