Jag älskar sommaren




Jag älskar sommaren, värmen och allt man kan göra under den här årstiden.

I går tog jag en cykeltur till Kypesjön, där blev det solande, badande (minst fem gånger var jag i vattnet). Därefter satte jag näsan i tentaplugg! Och så småningom pratade jag med Sanna i telefon. :)

Var vid den här sjön från 15-19. Hur underbart som helst! Försökte dock ragga till mig lite folk via Facebook, men det gick inte så värst bra ;D Aja, min onsdag var lika lyckad ändå! Det som gjorde mig allra lyckligast under dagen var när en bebis sa "hej" till mig. Då vinkade jag till bebisen. Btw, har insett hur många snygga pappor det finns. ;) Helt seriöst.

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

Älskar också sommarn men så fort det blir sommar jobbar jag hHAHHA livet <3333

2014-07-10 | 15:08:06
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/
Alice säger:

Vad är det för tenta du ska göra? :)

Svar: Två tentor ska jag göra, Matematik och Lek x)
Veronica Pettersson

2014-07-10 | 16:28:13
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jaa, så himla gott ju :) och härlig bild! Vill ha mer fint väder :D

2014-07-12 | 07:01:29
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note